GREATNESS IS WHAT YOU GIVE.
Als ondernemer weet je dit al: aandacht is het allerbelangrijkst. Of je nu een training verzorgt of je inbox bij aan het houden bent, je wilt dat je klanten gezien en gehoord worden. Ik zie bij mijn klanten vaak dat ze hier veel waarde aan hechten, maar dat het er door alle drukte al snel bij inschiet. En je wilt natuurlijk ook nog aandacht voor jezelf overhouden! Want als je er niet voor jezelf bent, hoe kun je er dan voor je klanten zijn?
LEADER CUSTOMER SERVICE
biedt 3 diensten aan:
– Leader Customer Service BASIC |
(ondersteuning vanaf 3 uur per week);
– Leader Customer Service PRO|
(ondersteuning alsin BASIC + facturatie en debiteurenbeheer);
– Leader Customer Service Travel Agent |
(organisatie business retreats);
Met deze diensten kan ik je helpen. Als Leader Customer Service zorg ik ervoor dat jij en je klanten zich gezien en welkom voelen. Op mij kun je bouwen. Ik zorg ervoor dat je mails niet blijven liggen, stuur een bloemetje naar die ene gewaardeerde klant en zorg ervoor dat iedereen zich bij jouw training op hun gemak voelt en weet wat ze kunnen verwachten. Zo heb jij alle ruimte om te doen waar jij goed in bent: je bedrijf runnen.
Travel Agent.
Als ik doe waar ik goed in ben, dan kan jij je focussen op waar jij goed in bent.
Vanuit oplossingsgerichtheid en creativiteit bied ik de ultieme service aan jouw deelnemers en ontzorg ik jouw evenement of retreat vanuit hoge waarde en kwaliteit.